SİPARİŞİM KIRIK GELDİ NE YAPMALIYIM ?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçirirler ve kameralarla paketleme esnasında kayıt yapılır . Dolayısıyla, hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderilme olasılığı yoktur. Buna rağmen Piyano,Org ve Altılı orijinal koli ambalajı haricinde tekli olarak gönderilen tüm Gitar çeşitleri gibi niteliği itibarıyla hassas ürünlerde, taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.
Böyle bir durumda süreç şöyle işler:
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.
- Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat edin. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir açıklama, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza neden olur.
- Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır.
- Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. ( İmzalanarak teslim alınan kargonun sağlam ve eksiksiz alındığı anlamı taşıdığını unutmayın)
- Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü firmamıza gönderdiğinizde
*ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
*Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.
segahmuzik.com.tr’de satışa sunulan ürünler, firmamızın sevkıyat departmanında kamera kayıtları yapılmak suretiyle sağlamlık kontrolleri yapılarak kargoya teslim edilir. Ürünlerin sevkıyatında yaşanabilecek olası sorunlara karşı kargo paketleri üzerine yapıştırdığımız etiketlerde bir uyarı yazısı göreceksiniz. Bu uyarıda, teslimat sırasında kargo görevlisi yanınızdayken ürünü açıp kontrol etmeniz gerektiği hatırlatılmaktadır. Yapacağınız kontrol sonucunda ürün paket içeriğinde bir eksik ya da hata olduğu takdirde, kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlamanız gerekir. Bu işlemin ardından dilerseniz ürünü teslim alabilir, sadece tutanakla birlikte bize başvuruda bulunabilirsiniz.
Paket içeriğindeki eksik ya da hata olduğunu teslimat sonrasında fark ederseniz, tutanak olmadan da Firmamıza başvuru yapabilirsiniz. Böyle bir durumda, konuyla ilgili gerekli kayıtlar alınıp işlemleriniz hemen başlatılır. Siparişinizdeki eksik parça hakkında sevkiyat departmanı gerekli işlemlere başlayacaktır. Kayıt altına alınan eksik parça üretici veya stoktan temin edilir ve adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.
FATURAMDAKİ ÜRÜNLE BANA GELEN ÜRÜN FARKLI NE YAPMALIYIM?
Stok kodlamasında yaşanan bir hata nedeniyle farklı bir ürün gönderilmişse öncelikle sizden özür dileriz. Değişim işleminin yapılabilmesi için söz konusu ürünü geri göndermeden önce firmamızla irtibata geçiniz. Ürün elimize ulaştığında gerekli işlemler yapılacak ve sorununuz halledilecektir. Gönderim işleminizin kabul edilmesi* durumunda, kargo gönderi numaranız size yine e-posta yoluyla ulaştırılır. Kargo gönderi numaranızı kullanarak söz konusu ürünü size getiren kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak ,
"Semerciler Mahallesi Ptt. Sokak Yener İşhanı Kat: 3 No: 96-100 Adapazarı / SAKARYA " adresine gönderin.
Ürünün arıza/değişim veya iade işleminin onaylandığı anlamına gelmez. Ürünle ilgili işlemler, ürün Firmamıza ulaştıktan ve sonra kayıt altına alındığında başlar; yetkili departmanların incelemelerinden sonra talebin uygunluğu kontrol edilerek tamamlanır.
ALDIĞIM ÜRÜN NE ZAMAN TESLİM EDİLİR ?
Normal şartlar altında, İstanbul içindeki teslimatlar kargoya verildikten sonra 24 saat içinde; İstanbul dışı teslimatlar ise (kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz telefon ve e-posta yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.
Siparişinizin kargo tarafından adresinize kaç gün içinde teslim edileceğini öğrenmek için Lütfen Sevkiyat departmanımızla irtibata geçiniz.
FATURAM SİPARİŞİMLE BİRLİKTE TESLİM EDİLMEDİ NE YAPMALIYIM ?
Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin.Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.